Конкурси, заходи, проекти

Молодіжно-патріотичний рух учнів СЗШ № 275

Для покращення роботи по організації міцного дитячого колективу школи, підвищення моральної якості учнів школи, формування здорового способу життя,  в рамках Волонтерського руху впроваджено програму Молодіжно-патріотичного руху у співпраці з  громадською організацією «Моральна молодь України».

Молодіжно-патріотичний рух – це одна з форм роботиз учнями, вона має шість основних напрямків формування особистості молодої людини : національно-патріотичне, духовно-моральне, фізичне, трудове, естетичне виховання та виховання соціально-активної особистості.  Єдність цих елементів виховного процесу має забезпечити гармонійний розвиток зростаючої особистості.

Лідери Молодіжно-патріотичного руху - учні СЗШ № 275 ведуть лекції щодо формування здорового способу життя, патріотичного виховання, моральних цінностей, проводиться гурткова робота з різних видів діяльності в позаурочний час. Діяльність гуртків спрямована на всебічний розвиток особистості та формування цінностей і ставлення її до себе і людей, суспільства і держави, природи і здоров’я. Лідери старших класів несуть відповідальність за початкову школу. За кожним лідером 6-11 класів закріплений окремий клас початкової школи.

Молодіжно-патріотичний рух – це світ моральної чистоти, дружби та товариства. Це створені умови для максимально якісного та різностороннього розвитку особистості. У співпраці з громадською організацією «Моральна молодь України» школа використовує такі форми і методи роботи з дітьми:

1. Система самоврядування – організоване виховання молодших школярів старшими;

2. Клубна система –  реалізація творчого потенціалу учнів, поглиблено займатись улюбленими предметами, проявляти творчу ініциативу;

3. Профілактичні бесіди та  лекції, спрямовані на профілактику ранніх алкогольних, наркотичних спроб, ранніх статевих відносин, та інших негативних явищ в молодіжному середовищі, які проводяться учнями (лідерами) кожного класу.

4. Тренінгові заняття.

5. Організація відпочинку (екскурсії, походи).

Таким чином залучення до клубної роботи та соціально-активної діяльності сприяє розвитку дисциплінованості та відповідальності, підвищенню прагнення до навчання, успішної соціальної адаптації, моральності та відповідальності.