15.11.2017 року на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 250 з поглибленим вивченням математики  відбувся семінар-практикум  для  слухачів «Школи кадрового резерву заступників директорів навчальних закладів» Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації на тему «Прийняття управлінських рішень. Накази. Види наказів. Правила написання».

Семінар розпочала Кузьменко Л.А., заступник директора спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 250 з поглибленим вивченням математики, яка ознайомила слухачів з формами управлінських рішень, наголосила на юридичних  підставах видання наказів, поінформувала про види наказів, поділилась досвідом використання «хмарних» технологій.

Заступник директора Сизоненко Л.М. опрацювала із присутніми на семінарі алгоритм створення та оформлення  наказів, продемонструвала шаблони наказів, які видаються у закладі освіти.

На завершення семінару слухачі школи резерву  виконали практичну роботу по  створенню наказів, використовуючи інформаційні технології та «хмарні сервіси».

Підсумки заняття «Школи резерву»  підвела  заступник директора  районного науково-методичного центру Зайченко Л.О., яка  наголосила на важливості прийняття компетентних управлінських рішень для ефективного функціонування закладу загальної середньої освіти та  подякувала заступникам  директора  спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 250 школи  Сизоненко Л.М. та Кузьменко Л.А.   за компетентний та творчий підхід в організації заходу. 


Психологічна служба Деснянського району ділиться досвідом з слухачами курсів Київського Університету імені Бориса Грінченка

 

     20 жовтня 2017 року в школі І-ІІІ ступенів № 218 Деснянського району міста Києва відбувся майстер-клас «Здоровий педагог – здоровий учень» для курсистів Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (спеціальність «Соціальна педагогіка»).

  Ведуча майстер-класу, практичний психолог-соціальний педагог Ковтонюк Оксана Олександрівна розпочала захід із теоретичного матеріалу з використанням «мозкового штурму» на визначення основних факторів, що впливають на здоров’я педагога.

  Далі учасникам була запропонована практична частина, де вони мали змогу зняти психоемоційне напруження за допомогою дихальних вправ. В груповій роботі соціальні педагоги розробили «Моделі здорового педагога», порелаксувати в грі «Масаж». А під час вправи «Я на роботі, я вдома…» навчилися можливих способів розмежування та переключення особистості в рамках «дім-робота».

    На завершення заходу фахівцям було запропоновано для перегляду та аналізу  відео «Кролень».

     Після «зворотнього зв’язку» всі учасники отримали пам’ятки «Поради щодо збереження психічного здоров’я».