Щодо навчальної літератури для діген з особливими
О С В ІТІЇ і МІ! п о т р е б З М11

Щодо навчальної літератури для діген з особливими

 

Перелік навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, виданої протягом 2013-2016 років

 

 

ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ

Враховуючи необхідність вирішення важливих питань щодо забезпечення права на якісну освіту дітей з особливими освітніми потребами, забезпечення конституційних прав і державних гарантій дітям з особливими освітніми потребами, здійснення комплексної реабілітації таких дітей, набуття ними побутових та соціальних навичок шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, у Деснянському  районі  функціонують:

  • спеціалізований навчально-виховний комплекс «Мрія», в якому навчалося  100 учнів з порушення опорно-рухового апарату;
  • спеціальні класи для дітей з тяжким порушенням мовлення в школі І-ІІІ ступенів № 248 та школі І-ІІІ ступенів № 213, в яких навчалося 200 учнів;
  • спеціальні класи для дітей зі зниженим зором в школі І ступеня № 311 та школі І-ІІІ ступенів № 275, в яких навчалося 57 учнів;
  • інклюзивні класи в школі І-ІІІ ступенів № 275 та школі І-ІІІ ступенів №300 (8 класів).

 

     У  2016-17   навчальному   році  відкриваються  інклюзивні  класи в  школі  І-ІІІ  ступенів № 249 (5-й клас) та школі  І-ІІІ  ступенів  № 218  (1 клас).

      Навчанням  за індивідуальними програмами  охоплено 204 школярів.

Оскільки з кожним роком зростає контингент дітей з особливими потребами, пріоритетним завданням Управління освіти, керівників навчальних закладів є створення необхідних умов їх навчання та виховання, науково-методичний та психологічний супровід навчально-виховного процесу та підготовка педагогічних працівників. 

Стівен Вілтшер -Людина камера

Інклюзивна освіта від "А" до "Я". Порадник для батьків та педагогів. 

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Нормативні документи щодо навчання дітей з особливими потребами: