Мета: активне залучення учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО України до конструктивної дискусії щодо значення питань забезпечення загального доступу до сучасних енергетичних послуг, зниження інтенсивності енергоспоживання та збільшення долі поновлювальних джерел енергії для розв’язання глобальних проблем людства з урахуванням досвіду ЮНЕСКО, передової міжнародної та вітчизняної практики.

Заходи:

Підготовчий етап (відбірковий етап для участі в ігровій сесії конференції):

-         Зйомка стільникового фільму «Енергія моєї школи. 119 енергія».

-         Творення авторського проекту «Альтернатива» з питань енергоаудиту школи із визначенням реальних шляхів подолання цієї проблеми «Зберігай, використовуй, примножуй!».

-         Офіційне листування з організаціями-претендентами.

-         Вивчення процедури проведення засідань комісій ЮНЕСКО.

Ігрова сесія:

-         Квест з питань фізики.

-         Презентація країни-представника (Франція).

-         У рамках імітаційної рольової гри «Модель ЮНЕСКО»  імітація наради представницького характеру (категорія 1а) — Міжнародної конференції держав – членів ЮНЕСКО, що скликана ЮНЕСКО.

-         Участь у публічних дебатах, підготовці текстів доповідей та підсумкових документів.

 -         Участь у сесійних засіданнях, підготовка проекту  резолюції з питань енергозбереження, участь у тренінгах.

-         Участь у виробленні спільної декларації «тала енергетика для всіх: новий образ світу» та прийняття зазначеної декларації відповідно до встановлених Правил процедури.

Оцінка результатів:

Завдяки конференції такого рівня, яка проходила в рамках проголошеного ООН Міжнародного року сталої енергетики для всіх,  молоді люди мали змогу увійти до глобальної складової  «Модель ЮНЕСКО» та по-новому відкрити для себе питання збереження енергетики, відчути себе справжніми дипломатами, надала ґрунтовні знання стосовно ділового етикету, методів ведення жорстких переговорів, швидкості прийняття рішень у незручних ситуаціях, вмінню об’єднуватися для досягнення бажаного результату.