7 лютого 2017 року в гімназії II-III ступенів № 283 Деснянського району міста Києва в межах районної школи педагогічної майстерності відбувся науково-методичний   практикум «Використання інформаційних  технологій  на  уроках  суспільствознавчих  дисциплін», у якому  брали  участь  вчителі  історії, правознавства та курсу «Людина і світ» навчальних закладів та методист районного науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Шумякова Н. В.

       Розпочинаючи його роботу,  Кулик К. Є., заступник директора з навчальної роботи  закладу,  наголосила  на  розвитку творчої  ініціативи  педагогів та учнів на основі інноваційних підходів до організації навчально-виховного процесу. Вона відзначила, що основою діяльності вчителів суспільствознавчих  дисциплін гімназії є здатність дивувати, знаходитись у постійному пізнанні нового, умінні працювати нестандартно та глибоко осмислювати напрацьований досвід.

       Мельниченко В. С., голова методичного об’єднання, звернула увагу присутніх на застосуванні сучасних технологій у навчально-виховній роботі своїх колег.

       Неділько О. С., вчитель історії та курсу «Людина і світ», зупинилась на практичному використанні інформаційних технологій на своїх уроках, які є запорукою її творчого зростання та розвитку здібностей учнів, надала корисні посилання щодо  використання відкритого навчального порталу, освітнього порталу «Академія», тренувального оn-line - змагання, програм для створення презентацій з навчальних тем тощо.

       Усата  А. Б.,  вчитель  історії  та правознавства, поділилась своїм досвідом із застосування нових педагогічних технологій у формуванні пізнавальної самостійності учнів під час навчально-виховного процесу та в позаурочний час. Розглядаючи концепцію «перевернутого класу», вона на практиці продемонструвала  технології «перевернутого навчання» у порівнянні з традиційним до та під час уроку. Крім того, присутнім було запропоновано майстер-клас із   елементами «перевернутого класу».

       У ході обміну думками всі учасники районної школи педагогічної майстерності  подякували  колегам за проведений семінар та дійшли висновку, що найбільше значення має не те, що вчитель та учні використовують новітні технології, а те, як це використання сприяє підвищенню рівня їх освіченості.